|
|
|
anjaken posted on avgust 29, 2016 15:18 
Spoštovani uporabniki!
Ko se namesti posodobitev Windows 10 Anniversary Update (Windows 10, različica 1607), to preprečuje delovanje nekaterih funkcionalnosti v PANTHEONU.
Tako po namestitvi posodobitve ne deluje pošiljanje eRačunov, kriranje PDF dokumentov, izvoz v excel in word.
Razvoj intenzivno dela na rešitvi in prilagoditvi PANTHEONA na MS posodobitve.
Do takrat priporočamo, da svojih Windowsov ne posodabljate!
Hvala za razumevanje.
Localization: SI DL WebSites:
ponedeljek, 29. avgust 2016 17:21
Zanimivo, pri nas dela izvoz v pdf, excel, Word, medtem ko kreiranje in pošiljanje računov po e-pošti ne deluje, ampak to smo ugotovili že kak teden ali več nazaj.... Lep pozdrav, Bojan Habulin
torek, 30. avgust 2016 09:12
Mi lahko kdo pove kako na win10 preprečiš samodejno posodobitev? :)
torek, 30. avgust 2016 15:31
Menda je ta težava že nekaj časa. Vsaj podpornik je povedal, da so se s tem problemom soočili še pred njegovim dopustom, po vrnitvi pa ni še nič drugače...
sreda, 31. avgust 2016 14:42
Napako imamo tudi mi na enem računalniku z zadnjo posodobitvijo.
sreda, 31. avgust 2016 16:06
Pozdravljeni, kot opozorilo vašim sistemskim skrbnikom. Pri operacijskemu sistemu Windows 10 ne gre več za klasično programsko opremo ampak za najem storitve uporabe operacijskega sistema Windows 10. Operacijski sistem Windows 10 NE OMOGOČA izključitev prenosa windows posodobitev in bo posodobitev izbral in namestil sam. Iz tega razloga bi predlagal, da s Windows 10 počakate vsaj do izida SP1, saj bo le takrat postal po besedah enega izmed "guru"-jev Microsoft področja. Tisti, ki pa ste si ga že namestili pa ste padli v zanko dobrega marketinga MS. Le spomnite se kakšen je bil marketing okrog Windows Viste. Pa lep pozdrav,
sreda, 31. avgust 2016 17:44
@gregorva - misli mda nas ima že cca 90% uporabnikov win10, ker je Microsoft že zdavnaj samodejno posodobil OS iz Win8 na Win10! Tvoj komentar da naj uporabniki počakamo na izid Win10 SP1 je malce smešen, saj nas je velika večina bila zopet prisiljena na update na Win10.
četrtek, 01. september 2016 00:47
Ko smo mi sporocili napako pri kreiranju PDF dokumentov, smo dobili naslednji odziv: ...S strani razvoja, do danes, še nismo dobili potrditve, da je Pantheon skladen z Win10 in tega še nismo objavili kot ustrezno platformo za delovanje Pantheona... Naj poudarim, da je Windows 10 razvijalcem na voljo ze od oktobra 2014, torej skoraj 2 leti. V dveh letih razvijalci v Datalabu niso uspeli prilagoditi programja, ki bi bil kompatibilen s siroko sprejetim operacijskim sistemom. Zelel bi tudi, da ne prelagate krivde na posodobitve windowsa, saj vse druge aplikacije, ki nudijo izvoz v PDF se vedno delujejo normalno, brez dodatnih posodobitev. In ker vasi razvijalci ne jamcijo delovanja na Win10 je prijava napake neveljavna in ni v Datalabovi domeni, da bi napako odpravil. To je bil prvi odziv, ki sem ga prejel. Lepa hvala, se enkrat.

četrtek, 01. september 2016 08:52
@Boga: ne vsem zakaj se dela taka sila s Windows10. Pred ne tolikim časom je Ameriška NSA objavila, da na nekaterih ključnih produkcijskih sistemih še vedno uporabljajo Windows NT operacijskij sistem. Uporabo Windows 10 na ključnih sistemih, kot so CNC, SCADA, ipd pa si žal resnično ne znam predstavljati. Torej če jih razvijalci strojev v industriji ne vidijo kot stabilne, po kaki logiki si jih bi potem mi namestili na svoj računalnik. In zmeraj je tukaj odločitev uporabnika, da sam trezno presodi, kaj potrebuje. Jokanje po toči žal ne koristi nikomor. @Info_Ras: Morda res smešen ampak povsem realen in legitimen. Predlagam da za mnenje povprašate kak Marand, ComTrade,Mikropis,... ter si potem ustvarite svojo sliko. Če bi sledili vaši logiki, ki jo podajate, potem bi moral Pantheon danes delati tako na Win, MacOs, Linuxu in tako naprej. Žal temu ni tako. Seveda pa je razumljivo, da se more slednje čimprej odpraviti. Ker je izvoz v PDF vezan na zunanje gradnike, ki jih uporabljajo razvijalci (predvidevam) slednje zmeraj ni tako "preprosto". Lep pozdrav
četrtek, 01. september 2016 09:00
Morda kot zanimivost https://news.vice.com/article/windows-31-is-still-alive-and-it-just-killed-a-french-airport
četrtek, 01. september 2016 09:01
http://www.pcworld.com/article/3075284/hardware/us-government-agencies-are-still-using-windows-31-floppy-disks-and-1970s-computers.html

sobota, 03. september 2016 11:47
@gregorva Zdi se mi neracionalno in malodane smesno, da primerjate velikane kot so NSA, vladne organizaije in vecmilijonske korporacije z nami, mikro in majhnimi podjetji, ki nimamo zmoznosti, niti ne kapitala, ki bi lahko upravicil samostojno IT enoto, ki bi skrbela, da doticne aplikacije delujejo na sistemu Windows 3.1 ali NT. Razumem, kot partner Datalaba zelite argumentirati in prikazati nastalo tezavo kot napako nas - uporabnikov, vendar roko na srce, ali bi vi na svojem racunalniku res uporabljali Windows 3.1 ali NT? Cetudi izvzamemo win 10, tudi na 7 in 8.1 so se in se se vedno pojavljajo nepredvidene napake, ki jih Datalab sproti odpravlja in razlog za napake ni v nasi uporabi sistema Windows, vendar v pomanjkljivem testiranju beta verzije, preden jo Datalab objavi na produkcijski streznik. Edina pozitivna stvar izvornega problema je, da Windows selektivno izbira racunalnika z Anniversary posodobitvami, zato pri nas lahko se na nekaj odstotkih delovnih postaj izvazamo PDF. V upanju, da se tezava cim hitreje odpravi vas lepo pozdravljam. Boga
nedelja, 04. september 2016 20:12
Bravo gregorva. Mogoče bi morali pa kar na DOS-u ostati. No, smo spet uporabniki krivi. Se bom pozanimal kako je konkurenca rešila problem z win 10 in nadgradnjo. LP Bojan
torek, 06. september 2016 11:01
Je kaj novega ... se kmalu obeta popravek?
torek, 13. september 2016 13:12
13. september pa še nič novega na to temo?
sreda, 14. september 2016 06:53
Danes je že 14. september :-) pa še nič. Niti kakšnih namigov. Zadeva je zelo kritična, saj so nekateri uporabniki obviseli ...
sreda, 14. september 2016 09:06
saj vam piše v novejši novici ... exe menjajte pa bi naj delalo :)
sreda, 14. september 2016 09:16
Res je - nekaj ur pred mojim vpisom so to navedli v novici ...

četrtek, 17. november 2016 22:40
Subject: AKTIVACIJA PROGRAMA PO POSODABLJANJU WINDOWS X Vsakič kadar se windows 10 posodablja, Pantheona ne moremo zagnati in nasvet Data laba, da lahko samodejne posodobitve izključimo, vam posredujem sledeče pomisleke oz. se z vašim priporočilom po mojem premisleku kaj temu sledi ,ne strinjam. Po informacijah drugih proizvajalcev programske opreme in informacijah naših partnerjev v tujini teh problemov nimajo. To pomeni, da je vaš način aktivacije programa po posodabljanju Windows 10 skrajno neprimeren do strank. Vaš program uporabljamo tudi v času, ko vi niste na delovnem mestu. Naš delavnik ni do 4-ih ali 5-h popoldan od ponedeljka do petka. To pomeni, da v primeru da v soboto in nedeljo ali med prazniki windows posodablja, ne moremo nadaljevati z delom, ali se računovodkinja ne more povezat na daljavo, ne moremo izdati računa , ne moremo prejemati blaga itd. Torej se moramo držati vašega delovnega časa in je program uporaben samo od ponedeljka do petka. TO JE POPOLNOMA NESPREJEMLJIVO. Letno pa plačamo za 365 dni. Pa to še ni vse. Mi moramo za vsak poseg v naš računalnik programskega tehnika plačat, torej če uredimo samodejno izključitev posodabljanja, bomo morali vsaj vsake tri mesece urediti posodobitve in vse kar paše zraven, ampak to ni zastonj. Ste pripravljeni nositi te stroške? Navajam nekaj teh posegov: Velja pet splošnih osnovnih pravil, s katerimi se zagotavlja varnost računalnikov oz. vse IT opreme. To so: redno posodabljanje, uporaba (močnih) gesel, uporaba požarnega zidu, varnostno kopiranje podatkov, uporaba antivirusnih programov. V glavnem vsi proizvajalci programske in strojne opreme priporočajo vseh pet navedenih priporočil, ne sicer v enakem vrstnem redu. Za Windows operacijske sisteme je vedno na prvem mestu redno nadgrajevanje in posodabljanje. S tem, da priporočate izklop samodejnega posodabljanja, po mojem mnenju v večji meri ogroža varnost našega računalnika. Ali Datalab glede na priporočilo hkrati prevzema tudi odgovornost v primeru npr. vdora v naš računalnik ali izgube naših podatkov ? Na podlagi kakšne osnove si dovoljujejo, da podjetje Datalab tehnologije d.d. v takšni meri posega v varnost informacijskih sistemov svojih strank ? To lahko trdim na podlagi sistema aktivacij drugih proizvajalcev programske opreme tako v Sloveniji, kot tudi v svetu. In če si uporabniki programa Datalab Pantheon »dovolimo« upoštevati priporočila in si izklopimo samodejne posodobitve. Kaj si boste »dovolili« v prihodnje ? Si skoraj ne upam pomisliti !
petek, 18. november 2016 06:45
Se strinjam ... tudi mi imamo toliko (čisto nepotrebnih in nič od nas odvisnih) stroškov s Pantheonom ... da smo že večkrat resno razmišljali o zapustitvi ladje. Izguba časa zaradi teh težav je kakšen teden prav neverjetna. tudi tale aktivacija vedno znova in znova nagaja - mi smo imeli težavo ravno prejšnji teden. Pa naredi račun zjutraj preden greš na teren, če ne moreš v Pantheon. Pa neusklajenost podatkov pri pošiljanju e-računov - tega nam podporniki in Datalab nikakor ne uspejo rešiti. Pa tudi "access violation" ... pri izhodu iz programa. Programerji verjetno vedo, da to pomeni grobo napako ...
sreda, 24. marec 2021 12:10
Acknowledges for paper such a beneficial composition, I stumbled beside your blog besides decipher a limited announce. I want your technique of inscription... 메이저토토사이트
nedelja, 04. april 2021 23:33
Initial You got a awesome blog .I determination be involved in plus uniform minutes. i view you got truly very functional matters , i determination be always checking your blog blesss. Onewheel XR Accessories
|